Digilogue. How to Win the Digital Minds and Analogue Hearts of Tomorrow's Customer



Digilogue. How to Win the Digital Minds and Analogue Hearts of Tomorrow's Customer
Автор: Anders Sorman-Nilsson
Дата написания:
Издательство: John Wiley & Sons Limited
ISBN: 9781118641408
Цена: 2188.42 Руб.
заказать | скачать | читать


How to leverage the enduring human need for analogue experiences to attract and retain more customers in a digital world. Anything that can be digitised will be digitised. But can the digital-connect ever really replace the personal touch? Is word-of-mouse always more effective than word-of-mouth? And what of customers’ enduring need for analogue experiences (think analogue watches, paperback books and multiplex movie theatres, for example). In your rush to embrace your customers’ digital mind are you ignoring an equally valuable asset: their analogue heart? Better yet, how can you leverage the analogue heart to provide your company or brand with an unbeatable competitive edge? The answer, according to internationally acclaimed futurist, Anders Sormon-Nilsson is Digilogue – the ‘translational sweet-spot, the convergence of the digital and the analogue.’ A book that will revolutionise how you do business in a digital world, Digilogue provides powerful insights, strategies and tools to help you provide value to digital minds, while connecting with analogue hearts.


 Разгневанная кoppecпoндeнт после выступленя Чepчиля: - Bы знаете, если бы я была вашей женой, то подсыпала бы вам в утренний кофе яду! Чepчиль: - Если бы вы были мoeй женой, я бы c yдовoльcтвиeм его выпил!

На экзамене: - Молодой человек, откуда в доказательстве взялась переменная t? - Какая t? - Ну вы сказали: "х минус косинус t". - ...Не знаю, я рассказываю по вашим же лекциям. - Ммм... Тогда я, кажется, догадываюсь. В конспекте пропущена буква n. Условие было: "х - константа".