P"arast "aikest



P"arast "aikest
Автор: Artur I. Erich
Дата написания: 2012
Издательство: Eesti digiraamatute keskus OU
ISBN: 9789949927371
Цена: 901.10 Руб.
заказать | скачать | читать


Punane "aike on "ule noore Eesti Wabariigi k"ainud ning kogu maa pahupidi p"o"oranud. Neljal ~oel on k"ull ~onnestunud s~ojavapustuste keerisest eluga v"alja tulla, n"u"ud aga tuleb uues olukorras kohaneda ja hakkama saada. P"arast Stalini surma hakkavad need, kel oli ~onne ja visadust Siberi p~orgus ellu j"a"ada, tagasi okupeeritud kodumaale p"o"orduma. Kuid perekonnad ja inimsuhted on purunenud, v"a"artushinnangud muutunud… Ehkki romaan P"arast "aikest kuulub kolmanda raamatuna perekonnasaagast romaanits"uklisse "Aikese varjud, mille lisaks sellele moodustavad romaanid Enne "aikest (2007), "Aike (2008) ning aastatel 2009 – 2010 "umbert"o"otatuna ja t"aiendatuna ilmunud V"algust tabatud, Varjud ja Varjude allee, v~oib teda k"asitleda ka iseseisva raamatuna.


Когда книга сталкивается с головою - и при этом раздается глухой пустой звук, разве всегда виновата книга? (Георг Кристоф Лихтенберг)

Основы маркетинга: Ты на вечеринке видишь потрясную девушку. Ты подходишь к ней и говоришь: "Я очень хорош в постели". Это — прямой маркетинг. Ты на вечеринке видишь потрясную девушку. Ты просишь знакомую подойти к ней, указать на тебя, и сказать: "Он очень хорош в постели". Это — реклама. Ты на вечеринке видишь потрясную девушку. Ты узнаешь у хозяев номер ее телефона. На следующий день ты ей звонишь и говоришь: "Привет. Я очень хорош в постели". Это — теле—маркетинг. Ты на вечеринке видишь потрясную девушку. Ты выпрямляешься, поправляешь одежду, подходишь к ней, завязываешь беседу, танцуешь с ней, покупаешь ей выпивку, предлагаешь довезти до дома, и у подъезда говоришь: "Кстати, я очень хорош в постели". Это — пиар. Ты на вечеринке видишь потрясную девушку. Она подходит к тебе и говорит: "Я слышала, ты очень хорош в постели". Это — сила знаменитого бренда.