N~oiaprotsessid Eestis



N~oiaprotsessid Eestis
Автор: Aarne Ruben
Дата написания: 2016
Издательство: Eesti digiraamatute keskus OU
ISBN: 9789985337929
Цена: 1115.51 Руб.
заказать | скачать | читать


15.–18. sajandini toimus Euroopas tuhandeid n~oiaprotsesse. Teistest eristuvaid inimesi kahtlustati l"abik"aimises kuradiga ja arvati, et nad t"aidavad saatana k"aske, et h"avitada ristirahvast. Miks algas massiline arvete~oiendamine just neil k"ulma kliima aegadel, aga mitte n"aiteks keskajal, on siiani n"uanssides veel selgitamata. M"alestused sellest suurest trag"o"odiast on muinasjuttude kaudu j~oudnud meie aega v"alja. Nende sajandite jooksul kaotas n~oiaprotsesside k"aigus oma elu hinnanguliselt sada tuhat inimest. Ka Eestis toimus suur hulk n~oiaprotsesse. Teateid on 145 juhtumist, ent teist sama palju v~ois j"a"ada ajalooallikatele saladuseks. Mitte k~oik protsessid ei l~oppenud hukkamisega, kuid k~oik need h"airisid talupoegade rahulikku elur"utmi ja j"atsid oma j"alje, mis kandus edasi p~olvest p~olve. Selles raamatus on kirjeldatud toimunut s"ailinud allikate, rahvajuttude ja nende teoste p~ohjal, mis kirjeldavad toonaseid tagakiusamise doktriine. Selgub inimese m"alu valikulisus: legendid olid leebemad kui tegelikkus nende taga.


На одной пальме жили-были маркетологи. Однажды один маркетолог случайно свалился с пальмы. Второй маркетолог упал с пальмы, чтобы понять, почему упал первый. Третий маркетолог упал с пальмы, потому что увидел возможность периодического падения с пальмы и решил ее исследовать. Четвертый маркетолог свалился с пальмы, потому что решил: падать с пальмы - новая устойчивая тенденция. Пятый маркетолог спрыгнул с пальмы, потому что решил, что предыдущие четверо явно знали, что надо делать. Шестой маркетолог упал с пальмы, потому что пятый маркетолог решил разделить с ним риски и схватил его за руку. Седьмой маркетолог упал с пальмы, чтобы написать книгу о способах падения с пальмы и их эффективности. С тех все маркетологи постоянно падают с пальмы, потому что они изучают маркетинг по книгам седьмого маркетолога.